Teamredo

Direktlänk till inlägg 6 april 2010

lite uppdatering

Av Mariah Andersson - 6 april 2010 18:15

Valppisarna mår fint! Runda stora magar har jag hört. Jag är dock lite tråkigt som tycker att små valpar är ganska ointressanta. Det är kul att hälsa på när dom är 7 veckor och man gråter och blöder efter att ha hälsat på i ett par minuter. Då kommer jag hänga hemma hos Hyzz och gotta mig! Nu bara sover och äter dom ju  Skittråkigt... men ganska söta

    

  

Tvångshållen , man ska lära sig i tid...


Redo och jag har njutit av långhelgen. Jag har fått massor gjort. Städat och skurat bilen både invändigt och på utsidan, bytt till sommardäck(!) och piffat med den med lite nya dekaler. Nu missar man inte vem som sitter där bak och åker med i bilen  Foto kommer, får se om min kära uppfödare är nöjd...

Har tränat lite lydnad, har nu hittat en plan som går att köra på. Men nu kan det inte vara många veckor kvar tills planerna är perfekta!!!! Åh vi väntar!

Ska hålla kurs uppe i norrland så jag fick väl äntligen skriva rent min tävlingspsykologikurs som jag gick. Än en gång blev jag inspirerad över hur mycket häftigt man kan göra och hur bra den kursen var! Frida Sundberg var verkligen kanon! http://www.sundbergshundtjanst.se/ Vann skydds SM förra året om jag inte minns fel!

  

Ska väl även passa på att gratta Anna med Hyzz Juni som än en gång blev uttagen till talangtruppen. Jag undrar bara vilka andra som kom med, jag har inte hittat en fullständig lisa?!?! Någon som vet?

 
 
Jill

Jill

7 april 2010 06:02

Låter som en härlig helg :)
Nej jag vet inte vilka mer som med....

http://hundarnaojill.wordpress.com

 
Mögel-Åsa

Mögel-Åsa

7 april 2010 12:07

Tänk vad man hinner med när man är hemma och mer eller mindre har haft semester:) Imorgon är det utedag och även på fredag... tur man har Jill och Hyzzmormor som "barnvakt".

Mina bilder är dina bilder!!!

http://www.kennelhyzz.se

 
Gunilla

Gunilla

12 april 2010 05:39

Kul att Redos barn mår bra och att du haft en skön helg. Ser fram emot ett foto på bilen.
Vi sitter och väntar på våra bebbar!

http://www.cukids.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariah Andersson - 9 juni 2014 13:29

  Vi har haft en härlig helg på Enköpings Brukshundklubb när årets Treklubbars-tävling mot Strängnäs BK och Eskilstuna BK gick av stapeln. Redo fick tävla i elitbrukset och Tur fick debutera i lydnadsklass I   .     Tureliten  . Vi fick li...

Av Mariah Andersson - 31 maj 2014 12:49

Idag har jag och Redo tävlat elitlydnad igen. Domarna var Marita Neteborn och Cecilia Lundgren. Idag var det hård bedömning - HÅRD!!!!!!!! Skulle vilja säga att domarna vässade formen att hitta fel inför SM   . Dom dömde HÅRT men rättvist och det ä...

Av Mariah Andersson - 27 maj 2014 22:53

Ikväll har jag och Redo tävlat Elitlydnad i Surahammar. En annorlunda tävling - jag har aldrig gråtit under en tävling tidigare men det gjorde jag ikväll    Vi började med sittande i grupp. Efter halva momentet så hörde jag att det gnällde ute på...

Av Mariah Andersson - 27 april 2014 20:27

Från fredag till söndag har jag och grabbarna varit på läger i barmarksdrag i Strängnäs för Britta Agardh och Birgitta Hoflin. Vi har verkligen nördat ner oss i fysträningens underbara värld.   Vilket fantastiskt läger!!!!!!!!!!! Jag har nog säl...

Av Mariah Andersson - 21 april 2014 20:21

Ja, att hitta balansen i livet är inte alltid lätt! Balans mellan arbetet, hundarnas fysträning och lydnadsträning, bruksträningen och att ta hand om sig själv! Att orka engagera sig fullt ut i alla delar. Om man dessutom blandar in en ung malle i le...

Ovido - Quiz & Flashcards