Teamredo

Direktlänk till inlägg 29 juni 2010

En dag på stranden

Av Mariah Andersson - 29 juni 2010 09:31

Man behöver väl inte träna varje dag! Vi hade en liten lekdag för hundarna hemma hos mina föräldrar i söndags. Teresia med Dimma, Linda med Lupus, Caro med Lycka och Rosa och lilla jag med Redo förstås. Vi åkte iväg till Härjarö för att gå till naturbadet, dock fullt med folk en solig dag som denna så det slutade hemma på vår strand ändå.


Försök hitta myggbetten som stackars Redo fick när vi tog en liten skogspromenad...

 Lupus är inte den mest graciösa av alla hundar, men en otroligt trevlig hund!

   

Olika hoppstilar:

stålmusen

 

Dykning, och lite hugg i vattnet...    


  

Ingen kontroll

  

En stilstudie i kajakpaddling. Min bror har köpt en tävlingskajak. Ni har ingen aning om hur omöjlig den är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



         

Ehh hjälp...

Sedan måste man lära ungdomarna hur man gräver...


 

Vi stängde för grisarna och släppte ut dom för första gången, dom smet dock ut gång på gång under söndagen. Gissa vad dom gjorde?   Det är väl det sötaste man har sett på länge                       

 
 
Ingen bild

Caro, Lycka & Rosa

29 juni 2010 22:29

Rosa vill HA en gris, en alldeles egen. Faktiskt. Tack för en supermysig dag! Det vill vi göra om snart igen! KRAM

 
Jill

Jill

30 juni 2010 08:26

När får jag komma och leka på eran gård???
Vilka härliga bilder!

http://hundarnaojill.wordpress.com

 
Gunilla

Gunilla

4 juli 2010 16:52

Man behöver leka och busa ibland! Många härliga bilder, speciellt på grisarna!

http://www.cukids.se

 
Ingen bild

Hyzzmormor

4 juli 2010 21:24

Många GRATTIS till dagens bravad!!! Ni är SÅ DUKTIGA. X-tra + i denna värme.

 
Åsa

Åsa

4 juli 2010 22:57

Stort grattis till cert seger och SUCH!!! (eller vad det nu heter...) Kul att se er in action! Gillade verkligen uppletandet! Lycka till i fortsättningen.

http://www.soltorp.com

 
Gunvor

Gunvor

5 juli 2010 00:24

GRATTIS till en skitbra genomförd tävling! Och till SEUCH förstås:)

http://www.roscanailles.info.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariah Andersson - 9 juni 2014 13:29

  Vi har haft en härlig helg på Enköpings Brukshundklubb när årets Treklubbars-tävling mot Strängnäs BK och Eskilstuna BK gick av stapeln. Redo fick tävla i elitbrukset och Tur fick debutera i lydnadsklass I   .     Tureliten  . Vi fick li...

Av Mariah Andersson - 31 maj 2014 12:49

Idag har jag och Redo tävlat elitlydnad igen. Domarna var Marita Neteborn och Cecilia Lundgren. Idag var det hård bedömning - HÅRD!!!!!!!! Skulle vilja säga att domarna vässade formen att hitta fel inför SM   . Dom dömde HÅRT men rättvist och det ä...

Av Mariah Andersson - 27 maj 2014 22:53

Ikväll har jag och Redo tävlat Elitlydnad i Surahammar. En annorlunda tävling - jag har aldrig gråtit under en tävling tidigare men det gjorde jag ikväll    Vi började med sittande i grupp. Efter halva momentet så hörde jag att det gnällde ute på...

Av Mariah Andersson - 27 april 2014 20:27

Från fredag till söndag har jag och grabbarna varit på läger i barmarksdrag i Strängnäs för Britta Agardh och Birgitta Hoflin. Vi har verkligen nördat ner oss i fysträningens underbara värld.   Vilket fantastiskt läger!!!!!!!!!!! Jag har nog säl...

Av Mariah Andersson - 21 april 2014 20:21

Ja, att hitta balansen i livet är inte alltid lätt! Balans mellan arbetet, hundarnas fysträning och lydnadsträning, bruksträningen och att ta hand om sig själv! Att orka engagera sig fullt ut i alla delar. Om man dessutom blandar in en ung malle i le...

Ovido - Quiz & Flashcards