Teamredo

Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

Livet är tomt och meningslöst...

Av Mariah Andersson - 4 februari 2011 07:32

UTAN MIN REDO!!!!!


Torsdag kväll...

Hela fredag...

Heeela lördag...

Heeeeeeeeeeela söndag...

Måndag morgon...

 

Det är ju fruktansvärt!

Jag ska ju iväg på pistolutbildning i helgen, hundar ej välkomna  

Så igår efter ridhusträningen så fick prinsen följa med bästaste veterinär Linda och labben Lupus från jobbet hem.

         

Lagom kvalificerad hundvakt, men detta är ju olidligt!


Hoppade ur bilen hemma på parkeringen, går mot bakluckan och höjer handen för att öppna.....nä just det...ingen hund...

Igår hemma i soffan...ingen som motionerade apan...

Imorse... ingen morgonpuss när väckarklockan började ringa...

  

 

Hur gör folk som inte har hund, hur står man ut!?!?!?! Jag har fått hejda mig redan en 5-6 gånger från att ringa och kolla hur han mår: har han ätit sin kvällmat, hittat någon fin fäll att sussa på, har morgonrundan varit trevlig....

Men man ska väl inte terrorisera sin hundvakt, kan vara bra att ha någon som vill passa prinsen...


Så i eftermiddag åker vi för att spela lite coola, springa runt i militärkläder och vifta med pistoler. Ja, man kan undra vems idé det var att låta mig vara med      


 
 
Gunilla

Gunilla

4 februari 2011 09:08

Du får inte skrämmas sådär!
Hoppas att pistolutbildningen blir rolig. Jag ser dig framför mig!

http://www.cukids.se

 
Ingen bild

Mamma

4 februari 2011 18:10

Lycka till i helgen! Både med pistolutbildningen och att vara utan Redo. Vad bra det såg ut på anslagstavlan på ditt jobb. Kram från mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariah Andersson - 9 juni 2014 13:29

  Vi har haft en härlig helg på Enköpings Brukshundklubb när årets Treklubbars-tävling mot Strängnäs BK och Eskilstuna BK gick av stapeln. Redo fick tävla i elitbrukset och Tur fick debutera i lydnadsklass I   .     Tureliten  . Vi fick li...

Av Mariah Andersson - 31 maj 2014 12:49

Idag har jag och Redo tävlat elitlydnad igen. Domarna var Marita Neteborn och Cecilia Lundgren. Idag var det hård bedömning - HÅRD!!!!!!!! Skulle vilja säga att domarna vässade formen att hitta fel inför SM   . Dom dömde HÅRT men rättvist och det ä...

Av Mariah Andersson - 27 maj 2014 22:53

Ikväll har jag och Redo tävlat Elitlydnad i Surahammar. En annorlunda tävling - jag har aldrig gråtit under en tävling tidigare men det gjorde jag ikväll    Vi började med sittande i grupp. Efter halva momentet så hörde jag att det gnällde ute på...

Av Mariah Andersson - 27 april 2014 20:27

Från fredag till söndag har jag och grabbarna varit på läger i barmarksdrag i Strängnäs för Britta Agardh och Birgitta Hoflin. Vi har verkligen nördat ner oss i fysträningens underbara värld.   Vilket fantastiskt läger!!!!!!!!!!! Jag har nog säl...

Av Mariah Andersson - 21 april 2014 20:21

Ja, att hitta balansen i livet är inte alltid lätt! Balans mellan arbetet, hundarnas fysträning och lydnadsträning, bruksträningen och att ta hand om sig själv! Att orka engagera sig fullt ut i alla delar. Om man dessutom blandar in en ung malle i le...

Ovido - Quiz & Flashcards