Teamredo

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Härliga vår!

Av Mariah Andersson - 27 mars 2011 12:54

Elin med sina hundar Delta och kelpien Skandal har varit på besök i veckan. Skandal till vänster, Redo till höger


  Fula Delta  


    Skandal, lite större och snyggare än alla andra...


  Skandal upptäcker ett par statyfår i en park i Enköping. Kommer springandes i full fart: Kolla får! Sedan fin reaktion - fram direkt och kolla av!


         

Redo har sett dom tidigare


    

Skandal och en liten pinne


  Skandal och en större pinne


  Skandal och Delta hittade sedan statyn med två bullterriers...


 

Sedan var Delta trött efter promenaden, puffade upp en fin kudde att vila huvudet på under en liten tupplur...


 

Blommorna har kommit!!! Snödroppar och vintergäck


       

Redo är inte så varsam med blommor, har inte förstått poängen.. 


  

Isen ligger dock kvar på sjön fortfarande. Känns långt kvar tills bryggan ligger i vattnet och man badar igen... 


 

Göstas gosedjur Snobben skulle motioneras lite... 


        

Även kalvarna ligger och njuter i vårsolen


 

Gösta älskar att gå och hälsa på tjurarna


   

Översvämmning utanför min brors hus ute på åkern.


       

Idag skulle brorsan fixa lite i trädgården.


  

Liten mistel i trädet, har aldrig sett den tidigare


 

Gösta ville kasta leksak med Lukas. När jag skulle kasta den så hamnade leksaken uppe på taket, retsamt...


         

Gösta och jag!  


  

 
 
Ingen bild

Kusin vitamin...

27 mars 2011 16:12

Hej!
Kikade inom för att se om nåt nytt skett på fronten :)

 
Ingen bild

Hyzzmormor

27 mars 2011 17:03

Härliga bilder, våren är på väg......!!

 
Jill

Jill

28 mars 2011 06:09

Fina bilder!!! Och vad långt hår du har :)

http://hundarnaojill.wordpress.com

 
christer&busa

christer&busa

30 mars 2011 15:10

Härliga bilder.
Det var inte svårt att se skillnad på kelpisarna (Redo är den med grå haka)Ooooops.
Ha de'

http://christer-busa.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

4 april 2011 21:03

Härliga vårbilder på fina hundar!

http://www.cukids.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariah Andersson - 9 juni 2014 13:29

  Vi har haft en härlig helg på Enköpings Brukshundklubb när årets Treklubbars-tävling mot Strängnäs BK och Eskilstuna BK gick av stapeln. Redo fick tävla i elitbrukset och Tur fick debutera i lydnadsklass I   .     Tureliten  . Vi fick li...

Av Mariah Andersson - 31 maj 2014 12:49

Idag har jag och Redo tävlat elitlydnad igen. Domarna var Marita Neteborn och Cecilia Lundgren. Idag var det hård bedömning - HÅRD!!!!!!!! Skulle vilja säga att domarna vässade formen att hitta fel inför SM   . Dom dömde HÅRT men rättvist och det ä...

Av Mariah Andersson - 27 maj 2014 22:53

Ikväll har jag och Redo tävlat Elitlydnad i Surahammar. En annorlunda tävling - jag har aldrig gråtit under en tävling tidigare men det gjorde jag ikväll    Vi började med sittande i grupp. Efter halva momentet så hörde jag att det gnällde ute på...

Av Mariah Andersson - 27 april 2014 20:27

Från fredag till söndag har jag och grabbarna varit på läger i barmarksdrag i Strängnäs för Britta Agardh och Birgitta Hoflin. Vi har verkligen nördat ner oss i fysträningens underbara värld.   Vilket fantastiskt läger!!!!!!!!!!! Jag har nog säl...

Av Mariah Andersson - 21 april 2014 20:21

Ja, att hitta balansen i livet är inte alltid lätt! Balans mellan arbetet, hundarnas fysträning och lydnadsträning, bruksträningen och att ta hand om sig själv! Att orka engagera sig fullt ut i alla delar. Om man dessutom blandar in en ung malle i le...

Ovido - Quiz & Flashcards