Teamredo

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

Uppe i Robertsfors på kurs

Av Mariah Andersson - 5 januari 2012 19:03


Nej, jag har inte varit inblandad i kidnappningen, lite slump bara att jag råkar vara här uppe just nu 


Igår flög jag och Redo upp för att hålla tävlingskursen här på Umeå Brukshundklubb fredag till söndag. Jag satt och var nära att kräkas av åksjuka hela vägen... Hua!! Jaja det går ju snabbare än att ta tåget iallafall...


Redo flög kungligt, eller ska jag säga prinsigt! Han fick mycket beröm av flygpersonalen för han var så charmig och lydig...

 


Jag och Elin började morgonen med en långpromenad med voffsarna


Gamla tanten Delta

 


De två kelpiesarna

 


Fina Skandalen

 


Här uppe får man njuta av VINTERN!!!!!!

 


Ricklaån i bakgrunden, 300 meter från havet

 


Fina muskler...

 


Finns det något bättre än att slänga sig ner i snön och vara riktigt barnslig??????

             


Redo och jag, vänner för alltid!!!

  


"jag hatar min matte"

 


Ett Redo-gap   


Sedan några bilder på det man kanske inte får göra... MEN DET ÄR JU SÅ ROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     

 
 
Scharlotte

Scharlotte

5 januari 2012 19:57

Haha vilken snygg mulning!:)
Härliga vinterbilder!
Tassilitass :)

http://www.russlans.blogspot.com

 
Petra & Lira

Petra & Lira

5 januari 2012 21:30

Alldeles underbara bilder! Haha så kul det ser ut! :)

http://Dogpromotion.se

 
Anna & Juni

Anna & Juni

5 januari 2012 22:19

Haha, underbart!

http://www.annaronge.com/blogg

 
Linda

Linda

6 januari 2012 09:53

Hej, vilka fina bilder!

Skulle du vilja gästblogga hos mig? :-)
Om du skulle vilja göra det, så gör du som det står i inlägget i min blogg.
Här är länken till det!
http://allroundbrudarna.bloggplatsen.se/2012/01/05/7023522-gastblogga-har/#kommentarer

Ha en fortsatt bra dag! :-D
//Linda från allroundbrudarna.bloggplatsen.se

http://allroundbrudarna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hon med flatten ;-)

11 januari 2012 12:28

TACK för en jättefin kurs!! Jag och Krux tränar sitt från stå några gånger om dagen, och jag tror faktiskt att han har börjat fatta grejen. :-) Hoppas att du får komma upp igen och hålla kurs för oss!

 
Gunilla

Gunilla

13 januari 2012 08:48

Härliga bilder! Redo är så lik sin mamma Elfin!

http://www.cukids.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariah Andersson - 9 juni 2014 13:29

  Vi har haft en härlig helg på Enköpings Brukshundklubb när årets Treklubbars-tävling mot Strängnäs BK och Eskilstuna BK gick av stapeln. Redo fick tävla i elitbrukset och Tur fick debutera i lydnadsklass I   .     Tureliten  . Vi fick li...

Av Mariah Andersson - 31 maj 2014 12:49

Idag har jag och Redo tävlat elitlydnad igen. Domarna var Marita Neteborn och Cecilia Lundgren. Idag var det hård bedömning - HÅRD!!!!!!!! Skulle vilja säga att domarna vässade formen att hitta fel inför SM   . Dom dömde HÅRT men rättvist och det ä...

Av Mariah Andersson - 27 maj 2014 22:53

Ikväll har jag och Redo tävlat Elitlydnad i Surahammar. En annorlunda tävling - jag har aldrig gråtit under en tävling tidigare men det gjorde jag ikväll    Vi började med sittande i grupp. Efter halva momentet så hörde jag att det gnällde ute på...

Av Mariah Andersson - 27 april 2014 20:27

Från fredag till söndag har jag och grabbarna varit på läger i barmarksdrag i Strängnäs för Britta Agardh och Birgitta Hoflin. Vi har verkligen nördat ner oss i fysträningens underbara värld.   Vilket fantastiskt läger!!!!!!!!!!! Jag har nog säl...

Av Mariah Andersson - 21 april 2014 20:21

Ja, att hitta balansen i livet är inte alltid lätt! Balans mellan arbetet, hundarnas fysträning och lydnadsträning, bruksträningen och att ta hand om sig själv! Att orka engagera sig fullt ut i alla delar. Om man dessutom blandar in en ung malle i le...

Ovido - Quiz & Flashcards