Teamredo

Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

Nya Redo-bebisar gjorda...

Av Mariah Andersson - 12 januari 2012 21:55

Hemma och välbehållen från Umeå. Supertrevligt hemma hos min kompis Elin och kul att träffa ett sånt härligt gäng hundar med förare. Finns mycket potential uppe i norrland! Vi får passa oss här nere...


Ikväll kom Petra med Gnagets Explosiva Lira upp från Hässleholm. 15 minuter senare så satt dom ihop!!!!!!! Härligt. Dom är såååååå kära!!!!! Imorgon måste Petra åka för att hålla kurs i helgen så då har jag fått det stora ansvaret att ta hand om de små turturduvorna fram till söndag. Ojoj  


Herregud så sugen jag är på att sno en eller ett par valpar.... Men jag har lovat Redo att låta bli, han förtjänar all min tid...


Finaste Lira  

     

 
 
Marlene

Marlene

12 januari 2012 22:16

Fina bäbisar det kommer bli, förstår att du är sugen ;)

http://www.mafomy.wordpress.com

 
Anna & Juni

Anna & Juni

12 januari 2012 22:27

Lira och Redo - två av mina favvisar. Hade det inte varit för att Juni förbjudit mig att skaffa någon som skulle konkurrera om min tid så hade jag stått i kö för denna kull :)

http://www.annaronge.com/blogg

 
Maja och Link

Maja och Link

13 januari 2012 00:55

Åh, vad spännande! Tur att de bor långt bort...annars hade du väl varit där i valplådan och snott en lite titt som tätt...hihi

http://www.greatwarrior.bloggplatsen.se

 
Lena Eriksson

Lena Eriksson

13 januari 2012 06:39

Dom blev jag sugen på. Vilken bra parning men tyvärr är min kvot fylld // Lycka till och ha det gott // Lena

http://www.k9are.webdon.nu

 
Gunilla

Gunilla

13 januari 2012 08:50

Då håller vi tummarna igen!
Förstår att du är sugen.
Jag vill ju också ha en ny valp, men fem hundar är bara för mycket.

http://www.cukids.se

 
Maria

Maria

13 januari 2012 09:04

Spännande!

http://www.kennelwalkabout.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariah Andersson - 9 juni 2014 13:29

  Vi har haft en härlig helg på Enköpings Brukshundklubb när årets Treklubbars-tävling mot Strängnäs BK och Eskilstuna BK gick av stapeln. Redo fick tävla i elitbrukset och Tur fick debutera i lydnadsklass I   .     Tureliten  . Vi fick li...

Av Mariah Andersson - 31 maj 2014 12:49

Idag har jag och Redo tävlat elitlydnad igen. Domarna var Marita Neteborn och Cecilia Lundgren. Idag var det hård bedömning - HÅRD!!!!!!!! Skulle vilja säga att domarna vässade formen att hitta fel inför SM   . Dom dömde HÅRT men rättvist och det ä...

Av Mariah Andersson - 27 maj 2014 22:53

Ikväll har jag och Redo tävlat Elitlydnad i Surahammar. En annorlunda tävling - jag har aldrig gråtit under en tävling tidigare men det gjorde jag ikväll    Vi började med sittande i grupp. Efter halva momentet så hörde jag att det gnällde ute på...

Av Mariah Andersson - 27 april 2014 20:27

Från fredag till söndag har jag och grabbarna varit på läger i barmarksdrag i Strängnäs för Britta Agardh och Birgitta Hoflin. Vi har verkligen nördat ner oss i fysträningens underbara värld.   Vilket fantastiskt läger!!!!!!!!!!! Jag har nog säl...

Av Mariah Andersson - 21 april 2014 20:21

Ja, att hitta balansen i livet är inte alltid lätt! Balans mellan arbetet, hundarnas fysträning och lydnadsträning, bruksträningen och att ta hand om sig själv! Att orka engagera sig fullt ut i alla delar. Om man dessutom blandar in en ung malle i le...

Ovido - Quiz & Flashcards